Nowe pogotowie lokatorskie w służbie mieszkańcom i użytkownikom lokali SM Morsbudu.

Z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy współpracę z nowym pogotowiem lokatorskim. Zamieszczamy w dalszej części ważne informacje na temat zasad korzystania z jego pomocy.

Szanowni Mieszkańcy i użytkownicy Lokali

Od 01.09.2013r. usługa pogotowia lokatorskiego dla mieszkańców i użytkowników lokali Spółdzielni „Morsbud” jest wykonywana przez z firmę Serwis Bud Sp. z o.o.

 W związku z powyższym prezentujemy najważniejsze informacje dotyczące zakresu usług świadczonych przez Serwis Bud:

 

 

 

 

 

Ponadto w zakresie obowiązków pogotowia lokatorskiego jest zabezpieczenie mienia Spółdzielni w innych okolicznościach, niewymienionych wyżej, mające na celu sprawne funkcjonowanie infrastruktury technicznej zasobów Spółdzielni.

W pierwszej kolejności, jeśli to możliwe, prosimy zgłaszać awarie do Administracji Spółdzielni (7:30-15:00) - zwłaszcza jeśli są to przepalone żarówki, brak prądu na klatce schodowej, pourywane przyciski świetlne, zacięte zamki w drzwiach i kratach, uszkodzone drzwi wejściowe do klatki. Prosimy też zgłaszać do Administracji zalania, awarie bram garażowych, wjazdowych i furtek, usterki w domofonach oraz uszkodzenia skrzynek na listy.

Pracownicy pogotowia lokatorskiego zobowiązują się przyjechać na miejsce awarii w ciągu mniej niż 40 minut od zgłoszenia. Zgłoszenia należy dokonywać telefonicznie  pod numerem 665 888 868. Linia jest czynna całą dobę, także w soboty, niedziele i święta.

Firma Serwis Bud Sp. z o.o. posiada wykwalifikowanych pracowników i zapewnia im narzędzia, środki i materiały niezbędne do usunięcia awarii. Spółka ta jest także ubezpieczona na wypadek błędnych decyzji i źle wykonanych prac.

Aktualności

10.10.2013
Nowe pogotowie lokatorskie w służbie mieszkańcom i użytkownikom lokali SM Morsbudu.
29.06.2011 Grillowanie